úterý 9. září 2003

Pavel Hlava a 11. září 2001

Psáno 9. září 2003.

Včera bylo venku hezky, a tak jsem žádné blogy a bláboly nepsal, ačkoliv jsem toho hodně naposílal do diskusní skupiny sci.physics.research.

James Glanz dnes publikoval z New York Times článek o tom, jak jedna česká hlava, která se shodou okolností jmenovala Pavel Hlava, natočila v podstatě nejcennější snímky katastrofy 11. září 2001, ale kopii kazety prodal v hospodě za pivo a s kazetou nepřišel na světlo celé dva roky od 11. září 2001 - což je mimochodem den, kdy jsem v 9:30 ráno nedaleko New Yorku obhajoval doktorát.

Hlava si nechtěl namastit svou kazetou kapsu a raději dělal svému ruskému mafiánskému šéfovi Cohenovi na stavbě poskoka a podávat ostatním cihly. Inu, česká hlava se ve světě neztratí.

Jamese Glanze znám proto, že o mně také jednou napsal do jeho novin článek, a jeho nový článek se mi tak líbil, že jsem ho pro Váš přeložil. Když už jsme u těch mých nedávných překladů článků z novin, slyšeli jste, jak japonský robot odhalil, že je premiér Špidla suchar?

Je SUGRA finite?

Žádné komentáře: